Sunday 1 January 2012

Goodbye 2011 , Welcome 2012 !!

 Assalamualaikum wahai pembaca sekalian .

First of all , Happy New Years buat semua . Maaflah lambat ucap . Malas nak buka internet dek kesibukan berjalan ke sana sini setelah habis SPM ni . haha , buat pengetahuan korang , aku baru balik dari selangor . wahh , sambut new year kat i-city , shah alam . haha , *aku yang jakun .  korang apa khabar ek ? aku kat sini baik- baik saja . 

hmmm , 'kat sini' tu dekat mana ? ahh biar aku sorang aje yang tahu . Aku nak menjalani hidup tanpa gangguan siapa-siapa buat masa sekarang . hehe .

Buat pengetahuan semua , korang memang dah tahu kan hari ni bertarikh 1.1.2012 . wooooww~ maknanya tahun ni aku bakal berusia 18 tahun . aku rindu kawan- kawan kelas aku semua , aku rindu nak bergado , aku rindu nak marah- marah orang . haha ! hmmm yes ... serius AKU RINDU sangat ~ :(
tapi apakan daya , hidup harus diteruskan . aku sentiasa mendoakan bekas kawan-kawan aku . 'bekas' ? ohh NO , mereka selamanya kawan aku . tak tahu laa mereka tu ingat kat aku ke tidak . sebenarnya aku agak kebosanan , tadi aku dah tulis azam baru aku untuk tahun 2012 di atas sekeping kertas . nak tahu azam baru aku ? shhhhhh ~ mana boleh bagitahu , tapi satu je azam aku yang boleh aku bagitahu .
AKU NAK KURUS . 

yes , aku telah mencabar diri aku untuk kurus . haha , sebab aku nak stabilkan dengan ketinggian aku . hahahahahahahahaha ~ aku tak malu pon . yes ! sebab aku sangat SERIUS dengan azam aku . apa aku nak , aku akan buat . aku dah start lari dalam 3-4 km setiap hari doe . sampai muntah-muntah aku . *padahal baru sehari . haha ! yeaaa takpe , aku berkorban demi DIRI SENDIRI . aku ada ramai kawan yang sokong aku , and aku takkan hampakan dorang . Insyaallah . 

doakan kejayaan aku . hehe 

Selamat Tinggal Munira 2011 , Selamat Datang Munira Yang Baru Di Tahun 2012 ~ and untuk korang semua wahai pembaca , semoga anda semua lebih berjaya di tahun 2012 ni . salam dari aku , kbai :)


No comments:

Post a Comment