Tuesday 10 January 2012

Blog aku blog rindu- rinduan ?


Hye korang , weee ~ Hari ini hari yang 'agak-agak' membosankan sikit , kenapa ? haha , sebelum tu minta jasa baik korang untuk tolong tekan 2 Link ni .


Sebenarnya bagi aku hari-hari membosankan , walaupun status aku tidak bekerja tetapi aku tetap bekerja tau . tapi hanya secara online , haha ! aku buka la akaun nuffnang aku . baru-baru ni , aku perasan blog ni banyak didatangi negara asing . nak tengok bukti ?

sampai france pon ade ?

dan paling tak boleh blah , hang tengok keyword yang paling famous untuk blog aku sejak kebelakangan ni :

hoh ? I will miss you ?

terbahak- bahak aku baca , keyword paling orang cari .. 'I will miss you' , wakaka ! blog aku ni blog rindu- rinduan ke ? haha , papepun tolong click sini kalau nak tahu lebih lanjut . Selanjutnya .

ape-ape lah kan , aku sebenarnya tak kisah . terima kasih kepada readers yang sudi datang ke blog aku ni , secara purata ramai lah jugak yang datang . tapi tak nak follow , aku tak kisah pun sebenarnya . kalau kat cbox or shoutbox orang , aku malas dah tulis :
HIT ME BACK , OKAYY ?

sebab kalau orang tu nak follow , dia akan follow sendiri . tengoklah macam blog-bog famous . Lyssa faizureen , Ben Ashaari , dan macam- macam lagi kan , kat sini . mana ada dorang tulis follow lah saya begini begitu , takde pun . blog begini akan famous dengan sendirinya . 

aku telah sedaya upaya 'meringankan' blog aku , dulu lambat loading . jadi aku tukar lah macam-macam . mana ada hiasan sangat dah kan ? biasa- biasa je . teramat simple bagi aku . sesuai dengan konsep 'rindu-rinduan' . ecehhh , yelahh kan . nanti korang rindu korang datang lagi . haha .

okayy lah , sekian dari aku . nanti akan aku update lagi . kbai :))




No comments:

Post a Comment