Tuesday 10 January 2012

Semakin hari , semakin rindu :'(


Assalamualaikum semua .

ni status aku pada hari terakhir aku SPM hari tu , rasa menyesal pulak tulis status ni . konon boleh online FB tanpa rasa susah hati . puihh ! aku susah hati ni tau dakk ? rindu sangat dekat sekolah dah ni :'( . aku rindu laa nak naik tangga sekolah . sekarang ni jarang dah dengar orang panggil nama aku dari jauh . waaa ~ dulu dari blok sebelah je mesti ada orang panggil . rasa sunyi semacam hidup aku sekarang nehh T___T

Aku rindu sekolah , hang nak tengok buktinya ? haha . kejap naa ~







hari-hari pun aku dok update pasal kebosanan dan persekolahan . dulu waktu sekolah , aku selalu fikir .. "bile ah nak abes skolah neh ? bosan gile aku".. bila bercuti panjang je start lah suka , tapi bila dah abes sekolah ni , aku dok berfikir pulak .. "kenapa lah aku abes sekolah awal sangat , rasa sekejap je dok kat sekolah , rindu dohh kat kawan- kwan".. ahh , adat manusia . tak pernah puas dengan apa yang ada . tu laa , sekarang ni dah dapat cuti yang amat panjang . gatei plak nak sekolah balek , memey ah tak dapat dah .

so , sepanjang aku bosan dan asyik teringat kat sekolah kan . aku dok survey laa macam- macam kat internet ni , tanya orang tu . tanya orang ni . bape result dorang , kadang- kadang aku sengih sorang bila ada yang jawab 11 A je , 7 A je . wahh , aku ni tak tahu laa dapat brape . yelaa kan , dalam budak kelas sains aku . semua nya target 5 A ke atas tak silap aku . aku je target 3-4 A masa tuh , mana ntah pergi keyakinan yang selama ni ada dalam diri aku ? terbang melayang kodd . haha .


baca status atas ni .
Why steady a.k.a haziq lahh kan , hang memang lah suka rileks . sbb tu nama hang why STEADY . haha ! aku dah la risau ni . rindu sekolah lagi . haihhhhhh boleh tak nak kembali mcm dulu ? mesti korang tanya kenapa aku tak keje kan ? buat pengetahuan hang semua , aku malas . haha , err , okbai :'(


No comments:

Post a Comment