Monday 19 December 2011

Bosan Gileeeeeee !


Assalamualaikum dan selamat petang wahai pembaca semua . ecehh , bangga aku ade blog yang dah bersawang nehh , haha . alamak aii , perasannye minah nie !
Lame jgak aku dah tak update blog and lame fb pon aku jarang- jarang je online . hang tau sebab ape ? simkad broadband patahhh der , aku mula-mula marah jgak dengan sepupu aku tu . rase nak campak je dalam loji taik kat memana ahh . tapi , bile fikir-fikir , takpe gakk . yelaa kan , aku memang malas nak online . haha ! belum sampai seru orang tua cakap . *apa kena mengena pulak?
Nak tahu aku sekarang dekat mane ? dekat CC laa , sebab teman kawan aku pegy CC . hehe :D  haram menjadah budak-budak buat bising , game laa sgt , tu yang menyampah tuhh aku kalau g CC neh . haha !
actually , aku pun taktahu nak cakap ape . Selalu hari-hari aku dok pk nak update ape dlm blog , dalam jamban pun aku still berfikir . err , actually rabu ni aku amek test JPJ , malu je laaa kan aku . patotnya dah ade lesen P dah lame daa , ni aku still berbangga dengan lesen L yang telah aku simpan SETAHUN , kau tahuu ! haha ~
 Hmmm , doakan aku yea . aku berharap test JPJ tu lulus , then petang tu aku boleh terus g kuantan . hehehe !  jangan rindu dekat aku tahuu , aku pesan awal-awal ni . kalau aku takbalas mcg pon sorry laa , aku nak menjauhkan diri daripada bebudaks sekolah buat sementara waktu ni , haha aku sebenarnya tak dapat terima hakikat yang aku dah abes skolahh . itu lah cerita sebenarnya , point yang aku nak sampaikan hari ni . hahaha ! bosan gilee aku dok menjanjang , tido , makann . aishh , ingatkan nak kuruskan badan , tapi nmpaknye.....
 ehh aku nak gtau korang something nie , aku kan................
-
-
hmm , nanti-nanti laa . aku tengah merana ni melayan perasaan yang aku sendiri taktahu . waaa ! nnti aku update lagi , desktop ni nak meletop daa . jage diri korang . kbai ~

3 comments:

  1. hi tuan blog ..
    hehe .. nice entri even tajuk nya bosan2 . haha
    wana pun teringin nak test JPJ .. tapi nak buat mcm mana..tak ada nafsu nak ambik.. kihkih :p

    anyway... jom singgah2 .

    ReplyDelete
  2. haha , amek lahh wana . bknnye org JPJ tu makan org ponn , haha :D btw thanks singgah yea , siap komen lg . heee ~

    ReplyDelete
  3. hahahahaha klaka la gelak sorang2

    ReplyDelete