Tuesday 20 September 2011

Taufan dan perempuan .

assalamualaikum . hmmm mula mula aku nak mintak maaf pada orang2 di formspring sebab takde mase nak jawab soalan . aku sangat rindu kat korang :'( buat followers , jangan jemu yea hantar soalan . insyaallah kalau ada mase aku jawab .
 p/s : sorry koranggg :'(
okayy nak start dengan tajuk yang aku pilih malam nie , taufan dan perempuan . weee >.< perasan tak nama nama taufan itu nama perempuan ? sudah tentu perasan kan , kalau lah kaw tengok atau bace berita . kalau tak tengok , aku takleh tolong lah . haha ! negara yang sering dilanda tauf an termasuklah jepun , dan paling banyak aku rasa filipina . maaf kalau fakta ini tak tepat . tapi aku dah search google punye mak sedara tadi .

aku rompak gambo kat sepupu mak cik google tadi
taufan itu datang dengan senyap , tetapi ganas . di sini aku nak kaitkan dengan perempuan , NAMPAK DIAM TAPI BRUTAL ! haha . aku pilih tajuk ini sebab aku bengang dengan kawan kelas aku tadi .
X : lelaki memang pandai lah , perempuan pulak bodoh!
aku : amboii mulut kau ! aku tahu lelaki memang pandai . perempuan tak pandai tapi rajin . tak payah lah nak berlagak sangat . perempuan dah kuasai dunia da .
X : (senyumm dan bengang tak terkata ape2) 
dan aku rase sape yang tak cukup ayat , jaga lah mulut itu . jangan nak mengata kaum aku sangat lah kan . kalau nak berdebat dengan aku , kalah lah engkau ! haha :) yeee lelaki memang pndai , dilahirkan dengan 1 nafsu dan 9 akal . perempuan . aku malas nak sebut , tapi vice versa dengan kaum lelaki . haha .
perempuan perempuan nampak je diam , tapi berbisa . begitu jugak lah dengan taufan . hmm , disini aku nak kaitkan dengan peribahasa diam diam ubi berisi . jangan pernah memandang rendah dekat kaum yang berlawanan dengan engkau . tak kira lah engkau lelaki atau perempuan .
KADANG-KADANG ORANG YANG KAU KUTUK TU LEBIH BAEK DARI KAU . DEAR PERSON , PLEASE GET A LIFE :') JANGANLAH MENAMBAH DOSA LAGI DENGAN MENGATA ORANG . KAUM PEREMPUAN ATAU KAUM LELAKI . DUA DUA ADE KEKUATAN .
 K bai :)

No comments:

Post a Comment