Wednesday 28 September 2011

HARDCORE

Heyy readers ! Dengan senang hati nya , aku meng-update blog hari ini . sebab semalam aku baru abes trial . pehh HARCORE gile paper ! mahu pengsan lah jawab . (aku tipu aje , mane ade soalan yang susah sangat sampai nak pengsan orang jawab) . 

 hari hari aku bawak mende alah nie , lesen aku pun aku bawak je . hahaha !
 aku moody gile sejak beberapa hari kebelakangan nie . sebab ape ? ahh payah betol nak cite . sebab perempuan sorang tulaa . aku taknak mentioned la nama die , aku bukan suke nak cerita keburukan orang kat sini . sebab aku jenis sound direct je .
aku tahu laa orang ade pakwe , aku takde pakwe . tapi kan , kan , kan ? perlu ke nak cerita hari-hari pasal pakwe . haihh , PENTING KE PAKWE TU ? PENTING KE ADE KEKASIH ? PENTING KE PENTING KE PENTING KE ?  Gua mula nak emo je tulis pasal ni , aku memang lah tak layak marah . tapi orang lain ade pakwe jugak , tapi taklah hari hari nak cite mende yang same kat aku . orang laen mcg sayang sayang jugak (hehe!) , jadi takpayah nak kecoh segala pasal pakwe anda .
aku tulis bukan pasal aku jeles ponn , tapi nampak sangat lah anda menggedik kan . haaa ! pas kawen , gedik laa sesuke hati kau . apa yang susahnya ? bagi aku bebudak bawah umo yang bercinta segala ni . LAYAK KE PANGGIL CINTA  ? bakal laki hang (yang konon-2 jadi) tu nak bagi hang makan ape ? hang dah fikir ke semua itu .
yang paling paling kelakar lah kan , mcg pakwe tu topup pakai duit sape ? DUIT TOPUP PONN MAK BAGI , ADE HATI NAK BERLAKI . nahhhh pedaskan ? -,-
p/s : nahh pesanan ikhlas dari gua :)

         layan lah lagu ini , gua moody layan lagu nie best doe , peberet gua . cume jangan terkejutlah ! layannnn !


p/s : terasa ? MTL ! :D kbai 



No comments:

Post a Comment