Thursday 29 September 2011

Ada ape dengan cemburu ?

haihhh hari ni rase tangan gatal gatal je nak taip , aku baru buat blogwalking sambil maen soduku . nehh haaa :
 aku maen very easy je , tu pon kau nak jeles ? hahaha !
bile jalan- jalan kat belogg orang , biasanya mesti ade yang cakap mcm ni : 
pehhh jelez doe , ramai gile followers die ! 
pehh jelez doe , beloggg die cantik gile ! 
pehh jelez doe , ramai org blogwalking sini ! 
okayy , peduli ape aku dengan semua tu . ade ape dengan jelez ? ade ape dengan cemburu ? sikit gua tak heran bhaii :) bukan blog tu bawak ke mati pon . okayy enough said .
kalau aku jeles , aku xpayah susah susah buat facebook . nanti lagi parah , kalau tak pun . aku buat facebook . aku akan tulis nama macam ni .
 nahh baek aku buat macam ni , hahaha ! lu tak nampak , pepandai aa lu besarkan .
 ade ape dengan cemburu ? ade ape ade ape ?! ntah . aku  tak nampak ape kebaikan nak cemburu dengan orang lain . tapi aku percaya , kalau cemburu lalu menimbulkan persaingan sihat , itu banyak bagus deyy ! moral value today is :
SEMUA ORANG ADE KELEMAHAN DAN KELEBIHAN MASING MASING 
........ k bai :) 

No comments:

Post a Comment