Saturday 2 July 2011

Gonna Miss You , Dear :D

Assalamualaikum ! Setelah blog hampir ditumbuhi kulat , hari ini aku update lg :D Hari ini aku agak sedih , agak sayu dan... agak agak ? ntahlah , perasaan bercampur baur kodd , *kenape aku nie ? what your problem Munira ? Aku rase gembira but in the same time ak rase kehilangan . Kehilangan seseorang yang sgt rapat dgn aku .
woii kerepek ! katanya , ape gajah ? kata ku . ini kisah lama dahulu , skrg aku pun dah jd mcm gajah dah , lebih kurang same jea . haha :D
Kami membesar bersama , di temani dengan persekitaran kampung yang indah lagi tenang , (aku duduk bandar , die duduk kampung tapi aku slalu maen kat kampung) , kami juga bermain bersama sama , sebut jea permainan ape ? teng teng , konda kondi eh ? tembak ruse , congkak , ceper , bola sepak , badminton , takraw ponn layan . semua permainan semua kami penah maen .  
Dalam mase yang bertahun tahun , semua telah kami lalui dgn sukacita :) tepuk tampar gurau manje mesra semua ade , kami berkongsi minat yang same , iaitu lagu lagu korea dan paling best skali bile aku dan die same same menonton 2 day 1 night >.< *uhh i'm gonna miss that moment . 
Tiap petang aku datang rumahnye , untuk bersame same berkongsi perasaan tentang hari yang begitu mencabar , dgn orang sekeliling yang begitu menyakitkan aku . aku bercerita , dan die memahami aku . begitu banyak kisah yang aku dan die kongsi bersama . terasa kurang beban yang aku tanggung di dada , kalau aku bercerita dgn kawan pon , tidak same dgn aku bercerita dgn die , kawan slalu marah aku . tp dgn die , die tak marah malahan sokong skali aku . die kenal aku , die tahu mcm mane sikap aku . dan die terima seadanya akan aku yang serba kekurangan ini . 
Tahun ini , aku jarang datang rumahnye lagi , sebulan pun 2 3 kali je . maafkan aku sepupuku , aku terlalu penat dan sibuk sehingga tiada mase untuk melawatmu . *Mun , nape lame tak dtg ? ak ingat xnak dtg dah .. ketahuilah , aku hari hari nak dtg umah engkau , tp aku takde mase sbb aku sibuk dgn kelas tambahan aku :(


Tidak sedar mase itu bergerak begitu pantas........


Hari ini , die pergi meninggalkan aku , meninggal aku ke satu tempat yang agak jauh untuk mase yang lame . wajarkah aku gembira atau wajarkah aku bersedih ? ohh perasaan ini , agak bercampur pada saat ini . 


aku sedih...
sbb aku takde org dah nak jd tempat luah perasaan...
sbb kau spupu yang aku sayang...


tp in the same time , aku gembira ...


TAHNIAH ATIE , BERJAYA MELANJUTKAN PELAJARAN . I GONNA MISS YOU DEAR , HIDUP BAIK- BAIK DISANA , BLAJA BBTOL .


last words to say ,


♥  I LOVE YOU ! ♥  


didedikasikan khas untuk sepupu tersayang yang telah melanjutkan pelajaran dalam bidang pemasaran di politeknik port dickson :)






 Nuratiqyah Bt Abd Majid 

No comments:

Post a Comment