Thursday 30 June 2011

Kawan ^^



Hari ini aku mahu bercerita lagi , sesuatu yang menyebabkan aku menyebut what the hell ? Aku memang dilahirkan dengan sifat sensitif dan panas baran . kadang kala orang menyebut aku nie tak sesuai jadi pmpuan sejati lah , bla bla bla sebab aku kasar . wehh kasar aku pun aku pmpuan jugakkk ! ^^
aku ade ramai kawan , ade yang gemok , ade yang kurus , ade yang cute , ade yang indah , ade yang jahat dan ade yang ade ade ade ade , haha . nobody perfect :D yang aku nak cerita sekarang , sikap kawan kawan aku nie kadang kadang buat aku terasa hati . aku memang seorang yang agak pendendam dan sukar untuk mengucapkan perkataan 'MAAF , SORRY' kecuali kalau aku btol btol salah . hmm ini sbb aku keras ati .  ego eh org ckp ? entah aku ponn takk taw . maaf , saya tidak sesempurna anda untuk mengucapkan perkataan tersebut .
aku jenis panas betul bila orang buat S*** depan aku , pastu taknak mintak maaf . OPS , SORRY TO SAY, YOUU BUAT SALAH YOUU MINTAK MAAF SENDIRI LAHH OKAYY ! aku kejam ke ? kejam ke ? alaa korang pun buat mcm tu gakk , takkan lah korang takde salah tetibe nak mintak maaf kat orang . sorry .
post ini takde kene mengena dgn siapa siapa . aku hanya menulis dan melontarkan luahan hati aku . so , sape sape yang trase , hang tanggung lah sendiri :) haha ! aku marah sebenarnya aku sayang , tp nabi ckp jgn lah sampai tak bertegur seumur hidup . AKU SAYANGGGGGGGG SEMUA KAWAN AKUUUU ~ tp jangan lah sayang aku tu dipergunakan . aku sedih kalau ttbe buat macam macam kat aku :( heee~


Dari Kawan Untuk Semua Kawan  ,
Munira Ibrahim ..

No comments:

Post a Comment