Thursday 23 June 2011

Roket Air dan parachute ..






Hmm , hari ini agak mengecewakan aku laaa . Munira Ibrahim kecewa ? Kenapa ? putus cinta ke ? OMG ~ tak lah , btw hari nie hari pertandingan roket sempena minggu sains dan matematik di sekolahku syurgaku . actually roket roket nie aku dah prepare sejak dari cuti bulan 5 aritu taw , blaja dengan spupu ak si EHH SHAHRUL , bab bab roket nie mmg die pandai sikit . almaklum lahh wakil sekolah en . nape ? tak puas hati , nak tgk EHH SHAHRUL jgakk ke ? ni haa die >__<



shahrulnizamuddin :)

Die ah paling banyak tolong aku , btw tengs ijam . hehe :)


Maka nak diceritakan...


punyelahh excited kan masok pertandingan roket nie . memang teruja lah , payung terjun pon aku masok jgak , kumpulan aku terdiri drpd 4 org termasuk lah aku . mereka adalah HIDAYU SAMAD , ATIKAH NARDIA and HAZIYAH AMANINAH . Best gilee lah kumpulan dengan dorang nie , even slalu bertengkar an . HAHA ! kami memerah otak surf internet cari reka bentuk yang sesuai . dibantu jugak dgn DIN and ZAINAL . due orang mamat yang sentiase tersenyum ini , hehe .  td pertandingan , tepat pkol 3 kami dah dtg skolah .


Tapi.... tapi.... Tapi..... mane semua orang ? takde sorg ponn lagi kat makmal .






Pehh punye lah excited nak masuk kan , lame kami tunggu . then datang cikgu Rahmah dengan senyuman manis kat ktorang , pastu dtg plak cikgu Rifaizal dgn senyuman menyindir die , haha :) pastu baru lahh ramai org , kami dtg pkol 3 tp pertandingan start pkol 4 suku . hee ~ maka kami terpilih sbgai kump nombor 5 dlm acara roket sasaran , pehh aku dgn semangatnye meng'adjust' sudut roket , haha . last last kami dapat nombor 4 jee , nak taw kumpulan yang dpt no 3 aku rase sejengkal je beza dgn kumpulan ktorang . aisehhh man ! then acara parachute pon kalah , but you know what payung terjun kami terbuka pada kedue due percubaan . hehe ! takdelah malu sangat an , cme mase yang dicatatkan agak mengecewakan . tp adat pertandingan , kalah dan menang mesti ade .
gini lah lebih kurang reka bentuk roket kitorang :)




  cikgu kate sayap roket kitorang mcm tanduk setan , hahahaha !



ni rupe bentuk parachute kitorang :)

  buruk kan ? tapi payung kami terbukak beb , haha .




hehe , then alhamdulillah to allah because semua berjalan lancar :)

p/s : sorry ijam aku curi gambo kaw yang paling handsome , hehe ~

2 comments:

  1. wow..sy pnah join program ney under chemistry club..kmi ptndingan wat roket..bestkan..;)

    ReplyDelete
  2. a ah , best gile . rase nak masok lg :)

    ReplyDelete