Tuesday 19 July 2011

ahh bodoh btol kan !

HAHA , assalamualaikum . stelah aku melawat blog ini beberapa kali . ter pk pulak nak buat entry mlm nie , tp tajuk tuhh aku maen tekan aje . hari ini aku kan.. kan .. kan .. agak kebernasibanmalangan sikit . ahaha ! paham paham sudah la . well semalam atau kelmarin aku hampir accident tp aku x gtau org pon . mcm biase aku kan trauma kalau lalu atas pasir sbb aku penah accident dekat simpang deret umah JKR tuh dulu . btol btol atas pasir , haha ^o^ biase lah dulu kan nakal , naek moto mcm palesit . semalam tuh aku nak jatuh gak . uhh kalo jatuh maot aku kan , mati aku . bile ingat ingat balek , dulu kan aku accident . 15 januari 2011 . lagi kena langgar dgn kete persona . bapak kete ! bile pk pk aku bodoh kan mase tu , knape ari tu ak bwk slow ? time bwk laju ak okay plak , xde ah kena langgar . time bwk slow kene langgar plak . abess retak tangan aku , tak layak masuk askar dah :( haha ! tp takdir allah laa munira , redha dan terima jeela .
 hari ini pon malang jugak , seumor idop aku , aku tak penah panjat tingkap untuk masuk kelas !! tp dah nasib , aku dtg lmbat arini . pulakk pepagi bute subjek LK dgn TK . kunci kelas aku tak tau ah sape yang pegang . tp yang pasti bile aku naek tingkat 4 , kelas aku berkunci ! jadi aku dgn rajinnye menanggalkan tingkap satu persatu sampai 4 keping kot . then aku panjat masuk dlm , aku rase kaki aku nak patah terhentak kat atas lantai . haihh , bahaya munira nie ! haha . haihhh kenapa bende bodoh mcm nie aku leh buat ? uhh aku takkan buat lagi pasnihh , cikgu siap ktawekan aku . mcm gengster ! HAHA ! ishhhhh ! maaf cikgu !
yepp , seriously munira sebenarnye agak kurang bijak dlm aspek menghormati org laen , tp kalau org hormat aku , aku hormat die balek . that all >.< HAHA ! kbai ~
 

No comments:

Post a Comment