Thursday 7 July 2011

beberapa minggu ini punye celitaaaaaaa :D

Hello peeps ! hehehehe , hari ini tgn aku dgn rajinnye nak men'update' blog . sebenarnye aku bukan nak tulis banyak sangat pon , just nak catat perkara yang telah berlaku beberapa minggu ini :D

dalam minggu lepas , aku start blaja biology bab reproduction . amboi amboi amboi , budak laki mula menunjukkan belang masing masing  . jd disebabkan keterujaan aku tuh , dgn rajinnya aku menekan status ini , hehe ------>


bile aku bkak formspring , ttbe aku jadi give up . adohh soalan ade 980 lg beb ! gilee ak nak jawab , tp aku suke jee , layannn aje . sambil selak buku kimia tuhh , sambil jawab soalan :D hehe ----->


nie status aku hari nie , aku kene sebat doe arini . hahaha , baek punye lah , sbbnye aku mls nak bangun . bangun pkol 7.05 pagi , bayangkan ! hahaha ~ aku pegy skolah naek basikal arini pkol 7.25 dgn lengan yang berbirat . hehehehe ^^ ----->

 beberapa malam nie aku gak sibuk sound orang , sbb si fahmi nie . errr uhhh ade la die mintak ak something , alaaa kawan baek pon nak gado . bengong btol ! ----->
sambil study tuh . laen lak kat twitter , aku try try lah tweet imam muda asyraf tnye ayat nak ilangkan malas , tuhhh haa die tweet balek :D ---->

 p/s : click utk besar ^^

itu je ponn , aku nak tido awal nie , esok ade teknik menjawab soalan kimia dgn biologi kat sekolah sains sultan iskandar . so bye bye ~

No comments:

Post a Comment