Thursday 17 November 2011

Sendirian bermonolog..

Assalamualaikum, hari ini aku teringin sangat nak update blog . banyak sangat yang aku nak update , tp tunggu lah dalam entry akan datang yea . akan aku menaip selagi boleh . setelah lama aku menyepi kan diri , ahah ! lame laa sangat kan . buat pengetahuan stalker sekalian , aku sedang menghadapi SPM . dan alhamdulillah , setakat ini aku masih mampu menjawab semua soalan .
 hari nie hari terakhir persekolahan , dan cuti sekolah sudahpun bermula. semalam aku periksa matematik. aku tak tahu nak kata senang ke susah . tapi alhamdulillah aku dapat jawab . saat mendapat kertas , aku dapat rasekan . hati calon-calon lain berdesis ;
ahh sudah , ni math ke add math?

lantas aku senyum keseorangan , persetan dengan semua itu . tidak minat math bukan masalah bagi aku , masalah datang bila rasa math itu susah . haha . serta masa yang tidak mencukupi , tapi yang penting aku dah buat sehabis baek dah . aku bukan jenis yang suka berbincang balik soal yang sudah lepas .

yang sudah biarkanlah sudah .

hampir sebulan aku tidak membuka facebook , cikgu matematik aku pun perasan . (buat pengetahuan semua , cikgu aku ni rajin juga stalk fb anak murid-2 nye and paling malu bila die bace status facebook kami semua dalam kelas, haha !). hmm , telah aku berjanji bahawa facebook aku tak akan dibuka selagi belum abes periksaan. tup tapp ! ade orang update status twitter aku plak , tak lain tak bukan abang aku sendiri . apedaaaa ! sebenarnya aku jugak telah berjanji tidak berbogel selagi belum abes periksa , ehh silap . tidak berbeloggg lah . tapi yang ni payah sikit la , dan aku tidak mampu tunaikan lagi :) 

14 November 2011 , akan aku ingat sbagai tarikh permulaan peperiksaan yang besar dalam hidup aku . untuk semua calon SPM 2011 , semoga cemerlang dalam peperiksaan yang kita tempuhi ini.


p/s : doakan kejayaan kami semua yea .  

No comments:

Post a Comment