Friday 25 November 2011

Ade Ape dengan JUSTIN BIEBER ??

AMARAN KERAS : kalau kau peminat JB , takpayah bace laa . nanti kau merana , aku tak tanggung . ini bukan mengata JB , ini kenyataan untuk JB .

Assalamualaikum and good night untuk pembaca semua. malam semalam aku baru update blog pasal bola , suddenly aku rase nak update lagi malam nie . pasal retis nyahhhh ! menarik kan topik aku? pasal justin bieber lagi . sebelum ni pun ade entry pasal JB nehh . nak baca? KLIK SINI btw , aku bukan blogger gile glamour . aku cuma sekadar menulis .
recently, aku perasan traffic aku banyak datang dari brunei and keywordnye pulak semua pasal justin bieber . tak percaye? nahh bukti aku tunjukkan .

nampak tak bendera mane tu??


akaun nuffnang aku pun menunjukkan yang justin bieber ni adalah keyword yang paling popular untuk blog aku neh . haremmmmm . kalau klik iklan nak bagi aku duit takpe gakk . haha !

aku bukan blogger gile traffic jgak , ape yang aku tulis adelah saje-saje je. buat peminat Justin Bieber, ehh kesah plak aku?

ADE APE DENGAN JUSTIN BIEBER NI? SIAPA DIE?

okeyy , bagi aku Justin Bieber nehh manusia jgak . tapi nama die xde BIN . die same umor dengan aku . dangg ! ce teka , ce teka ? hikhik . kembali serius , die ni seorang yang racism . bagi aku lahh . aku pun tak berhak nak judge manusia lain ni , tapi dengan internet , aku rase seolah-olah Justin Bieber ni dekat dengan aku . dulu muka die innocent , sekarang nehh ? sejak couple dengan Selena Gomez nehh , bukan innocent dah , tp penuh dengan Sin(dosa) . okayy takpe lah kan , die bukan orang islam . aku tak tahu lah ape yang ade kat die sampai orang terlalu fanatik . mungkin lagu die yang sedap kot ? uwekkk , boleh makan ke? okayy aku gurau jelahh . haha . die ni takde ape-ape pun , bagi orang banyak dosa lagi adelah .


alololo , ingat buat muka sedih gitu aku kesian? hikhik *gelak jahat*

ini masa dulu-dulu , sekarang?

pegang anak dara orang nehh pe kes ? nikah dulu la derrr , hahaha !

aku malas lah nak taip banyak banyak kan . yang peminat Justin Bieber nehh , die nie layak diminat ke? Alahai , kesian... kesian.. kesian.. tehee , jangan marah okayy :D saya tidak mengata die pon , cume saya nak beritahu awak awak semua takde guna pun awak awak minat kat dia nie . ecehhh ayat aku , manis gila !

p/s: rajinnye gua search google cari semua maklumat nehh . padahal gua bukan peminat JB . gua saje nak tulis pasal JB , bagi pengajaran dekat semua . jika ada silap kata , maafkan gua okayy >....< sebagai pengganti
Justin Bieber , Gua hadiahkan greyson chance untuk lu orang . mamat innocent yang diharapkan tidak mencetuskan kontroversi mcm JB . hampehhh !

psstttt , tapi die nie tak lawan Justin Bieber yang penuh kontroversi tu lahh :) maksud aku bukan suara die , tapi kontroversi . JB tetap juara kontroversi ! teheee .


No comments:

Post a Comment