Friday 30 November 2012

Sedikit kata.


Assalamualaikum!
aucakk! ala-ala budak 5 tahun bermain di tepi longkang, aku memulakan mukadimah penuh manja ini. rasa nak tampar? sila tampar skrin pc anda sekarang. kehkeh! *sambil ketawa menyetan*
Lama tak nmpak aku update blog kan? lama gile kan. sampai ade org request suruh aku update blog. dlm hati aku . "heh, sejak bila gua pemes ni? smpai request gua update, mengalahkan retisss youuuu~". aku tahu aku akan dibaling dengan timun dan teloqq jika cakap cenggini kat alam realiti. haha!

Rindu aku? you can count on me like one..two.. three, and i will be there for you.. K ni tipu. haha aku pun rindu gileeee dengan dunia blog. seriously rindu, kenapa? sebab rindu lah. terlalu lama rasanya aku memendam ape yg aku nak tulis , tak dapat tulis dlm blog , lalu dinding sebelah katil aku menjadi mangsa. dasar vandalism! kalau Rosmah Mansur datang melawat bilik aku ni, mahu rambutnya gugur satu persatu. 

"Mun kenapa lama tak update blog kau? ".lalu aku menjawab penuh jujur.."aku busy study, exam nak dekat, aku takleh main-main sangat. sbb tu aku tak update. dah abes pekse aku update eh!". kata aku kepada seorang hamba Allah. Ye, secara jujurnya. aku sangat sibuk. study. nmpak macam aku ni kuat main-main. tp time serius, i will become really serious. "waddefak?" kata seorang hamba Allah. "kau penah serius ke Munira?". 

Persetankan kata-kata itu. nampak mmg aku selalu tak serius, selalu sangat. tp kalau aku serius, jangan dicari pasal. mahunya nanti kes masuk ke mahkamah tertinggi negara. K tipu. aku pun tak tahu ape aku merepek ni. aku update blog just nak tulis:

"Aku dah berjaya menghabiskan semester 1 di Kolej Matrikulasi Johor dan masih hidup lagi. haha!"
kbye :)




No comments:

Post a Comment