Thursday 6 September 2012

Di sebalik senyuman itu.


ehemm ehemmmm. assalamualaikum ! It's been quite some time I didn't update my blog since I was very busy prepared for my examination. hmm for almost 2 months kot ? entah , tapi aku pasti ada yang rindu dengan blog aku ni . and the truth , aku pun rindu sehh nak update blog. rasanya tak terlambat lagi nak mengucapkan selamat hari raya aidilfitri untuk semua. maaf zahir dan batin. 

my stress level had gone up so high and i can't handle it ! aku menangis semalam , dan one thing really amaze me , kawan aku pun menangis jugak . dia siap call mak dia lagi tapi aku... biarlah aku menangis sendiri . semalam mcm stress gile , mcm tepu gila otak . naik cuti raya , kelas malam banyak lah pulak . aku tak nak lah mengeluh but seriously i'm really tired . 

"belajar mana ada yang senang"

aku ulang- ulang ayat ni bila aku cuba muhasabah diri . kalau boleh , aku taknak orang tahu pun yang aku sebenarnya sedang bersedih hati , gelisah .. aku nak semua orang tahu aku happy disini. senyum selalu , takde tekanan , always cool . but di sebalik senyuman tu , aku menangis . aku sedih , aku rindu kat semua orang , kadang- kadang aku terfikir , mana pergi semua kawan aku yang ramai disaat aku memerlukan dorang ? aku akui kawan- kawan kat sini sgt supportive . tapi , aku rindu sokongan kawan- kawan lama. adakah sebab aku terlalu busy , dah tak bape nak contact sgt dgn dorg , dorg semakin lupa aku ? 

ahhhh , this is really negative feeling ! shit that ! 

Aku senyum... sebab aku taknak orang tahu betapa gelisahnya aku.
Aku senyum.... sebab aku taknak orang susah hati pasal aku.
Aku senyum... sebab aku nk semua orang sekeliling aku pun senyum.

AKU SENYUM SEBAB SENYUMAN ITU SATU SEDEKAH ! 

I love you . that all , kbyeee :)



1 comment:

  1. Disebalik senyuman manis itu tersimpan sejuta pelbagai rasa..

    ReplyDelete